És akiket ez itt eddig érdekelt, ennyien vannak:


A 74 NAP "CSAK" EGY DOKUMENTÁCIÓ;
NEM A CIVIL RÁDIÓ FM 98 HIVATALOS FELÜLETE.

A 74 Nap podcast csatornája - Interjúk, vélemények, támogatások...


Hallgassa velünk - Mintha itt lennének a szerkesztőségben, a stúdióban...




...tegnap megszólít a szomszéd fiatalember a házunkban  -              akiről nem is gondoltam volna, hogy tudomása van a CIVIL RÁDIÓRÓ...

-69. nap: Herbert Veronika. Nem is tudtam...

...tegnap megszólít a szomszéd fiatalember a házunkban  -
             akiről nem is gondoltam volna, hogy tudomása van a CIVIL RÁDIÓRÓL, sem arról, hogy én munkatársa vagyok a közösségnek. Azt olvasta, hogy megszűnünk - folytatta - ő hallgat minket
az okos-telefonján....
sőt van más tapasztalaton is -

... A CIVIL RÁDIÓ ISMERTSÉGE AKKOR IS JÓLESŐ ÉRZÉSSEL TÖLT EL, AMIKOR ESEMÉNYEKEN VADIDEGEN EMBEREKKEL KERÜLÜNK EGYMÁS MELLÉ   ÉS KIDERÜL A KAPCSOLATOM A RÁDIÓVAL, AZONNAL  REAGÁLNAK  - ...ŐK IS VOLTAK MÁR ADÁSBAN NÁLUNK  valamelyik műsorban.
SZÁMOMRA EZ AZT JELENTI, hogy jóval többen ismernek és szeretnek bennünket, mintsem gondolnánk. Erre büszke vagyok.

Herbert Veronika zenei szerkesztő.

Borítókép:
Photo by Pinterest.com.

0 megjegyzés:

KERESÉS az oldalon ITT: