És akiket ez itt eddig érdekelt, ennyien vannak:


A 74 NAP "CSAK" EGY DOKUMENTÁCIÓ;
NEM A CIVIL RÁDIÓ FM 98 HIVATALOS FELÜLETE.

A 74 Nap podcast csatornája - Interjúk, vélemények, támogatások...


Hallgassa velünk - Mintha itt lennének a szerkesztőségben, a stúdióban...




Délelőtt hív MM, hogy hát a Best of 117 Perc... Teljesen kiment belőlem.  Megállt az idő, egyfajta dermedtségben vagyok. Az este és...

-68. nap / 01: Tóth Mónika. Hiábavalóság

Délelőtt hív MM, hogy hát a Best of 117 Perc...
Teljesen kiment belőlem. 
Megállt az idő, egyfajta dermedtségben vagyok.
Az este és éjszaka még a logo és a Facebook badge-ünk tervezésével valahogy elmuzsikál, de ma?
Önkormányzati választás.
Hónapok óta dolgozunk érte, mellette, hogy minden, amit mi fontosnak tartunk, eljusson az éterbe.
És akkor most leírom ezeket a szavakat: "az éterbe", és megint megdermedek. 
Pont azért, mint amiért a Best of 117-tel kapcsolatban is: hogy hát minek.
Hiába  mondom, hogy csak nem megállni, akkor is lefagytam.
Mindent meg kell tennem azért, hogy fogjam magam és berohanjak a rádióba, hogy elkészítsem.

És igen, ez most jó nekem - a héten MINDENT megtettünk azért, hogy teljes kép legyen a választásokban.
KISS AMBRUS, Policy Agenda - Választások - valódi tét: megyei jogú városok;
PERGER ANDRÁS,  Greenpeace: Álljanak a környezetvédelmi intézkedések élére a főpolgármester-jelöltek;
DR. MAGYAR GYÖRGY, Civil Választási Bizottság: Ellenzéki alternatív szavazatszámlálás; 
LÁSZLÓ RÓBERT, Political Capital: Veszélyben van-e a Fidesz az önkormányzati választáson;
DÉVÉNYI ISTVÁN: Hádujudú;
MÁTÉ GÁBOR: A királyi úton bemutatója - ez MIND-MIND iszonyúan fontos, hogy eljusson, kijusson.

Én ezt most csak úgy mondom.

Csak hogy tudják: most és ebben a pillanatban csak azért írom ezt a jegyzetet, hogy önnön magam nyerjem vissza az erőt ahhoz, hogy folytatódjak. Hogy folytatódjunk. Hogy folytatódjon.

Három másodperccel az adás indulása előtt pattintom be a SAM-be a komplett anyagot.

És nem írtam ajánlót hozzá, pedig az is baromira kell, kell a social media, naná.

Mint ahogy a tegnapi KülönÓra is ismétlés volt. De még ahhoz sem küldtem ki az ajánlót.

Le vagyok maradva, mert az energiák java része az életbenmaradásra folyik el.

Meg mert le vagyok dermedve.

Le vagyunk dermedve.

Én nem alszom.

MI nem alszunk.

0 megjegyzés:

KERESÉS az oldalon ITT: